Sunday, February 26, 2012

cinta fb?not for me...

SEJAK akhir-akhir ini, MissJay rasakan bagaikan ada satu perkara yang tak kena.Ya.Macam something wrong somewhere. Terfikir-fikir juga kenapa. Dan akhirnya MissJay perasan satu perkara selepas berfikir panjang.
  Sungguh,Missjay tidak pernah rasa serabut, susah hati atau kedekut bila nak bagi no phone kat sesiapa kalau kerana urusan kerja. Tetapi, kalau untuk urusan bersifat peribadi, macam susah pula tau.
  Kenapa tiba-tiba MissJay cakap pasal no phone? Sebab, sejak akhir-akhir ni, ada yang berulangkali tanya no phone MissJay tanpa menjelaskan tujuan sebenar (sebab dia minta melalui FB). Excuse me, im not Najwa Latif's fan okeyyy.
  Setiap kali ada yang tanya no phone MissJay kat FB..sama ada MissJay memang kenal, tak berapa kenal atau buat-buat tak kenal, MissJay memang tak suka menjaja no phone. terutamanya pada lelaki.
  MissJay tak rasa yang MissJay telah buat jenayah besar kerana tak bagi no phone MissJay kepada insan terbabit. Suka hati MissJay lah kan? Kalau mereka rasa MissJay melukakan hati dan maruah mereka, kena consider juga perasaan MissJay yang kucar kacir dengan permintaan yang 'mengganggu' mental MissJay nih.
  MissJay ada FB bukan untuk cari jodoh...bukan untuk kenen-kenen orang..cuma untuk cari kawan-kawan yang lama tak jumpa. Kalau untuk cintan-cintun, MissJay bagi peluang tu kat orang lain.
  Sungguh, untuk terlintas di fikiran...menggunakan hari-hari mengenali seseorang..MissJay amat takut. Sepertimana MissJay takut pada lintah dan pacat. tak nakkkkkk.
  Mungkin kerana dulu, kini dan selamanya..MissJay adalah penyokong cinta selepas kahwin. adedeh..dan semestinya dengan orang yang MissJay suka..EMAN MANAN...hikhikhik
   Oh eman manan...cinta terbaru MissJay...

Adios.

No comments:

Post a Comment