Saturday, February 11, 2012

Dermagic Simply Siti ada dah kat Sabah

MUSTAHIL lah kalau ada rakyat Mesia yang taktau sape Datuk Siti Nurhaliza kan? Cuma, citer tentang Datuk CT ni biasanya lebih hebat menguasai ruang angkasa Semenanjung berbanding di bumi Sabah ni.
  MissJay tak tahu pula kenapa agaknya keadaan ni berlaku. Kalau nak salahkan media kat sini tak promote Datuk CT pun, kalau semua mende berlaku di Semenanjung, macam mana kita nak promote kat orang kat sini kan?kan? Lagipun, bukan semua peminat Datuk CT tu orang ada-ada, macam ramai lagi orang 'bukan ada-ada' yang minat Datuk CT, yang menyokong kerjaya Datuk CT dari dulu, kini dan selamanya.
  Jadi, mungkin apa yang berlaku pada hari ini, 11 Feb 2012 membuka lembaran baru bagi hubungan antara Datuk CT dan orang Sabah selepas beliau membawa masuk produk SimplySiti ke sini.

DERMAGIC SIMPLY SITI
  Kata Datuk CT, produk Dermagic yang menggunakan teknolologi penghasilan kosmetik Korea ini dicipta khas bagi pengguna yang mahu merasai kecantikan tanpa stres.
  Produk ini, katanya, ada tiga kandungan utama yang spesel iaitu 'Plant Endorphin, Korea Plant Stem Cells, dan Advanced Hydro Collagen'.
  "Apa yang kami tampilkan untuk produk ini adalah keajaibannya yang berkuasa membangkitkan 'mood' gembira.
  "Ini kerana, bahan yang digunakan mempunyai kelebihan untuk  menyerlahkan diri yang lebih awet muda, cerah dan ceria," kata Datu CT yang cantik lagi rupawan itu di Pra-pelancaran Produk Dermagic anjuran Wawa El-Diamond Glam Production
 Berbeza dengan produk-produk SimplySiti sebelum ini, Dermagic lebih mengkhususkan kepada rawatan kesihatan wajah dan ia merangkumi beberapa produk termasuk krim mata, pelembap, 'mask', pencuci muka, dan serum.
   Erm..kenapa Datuk CT pilih teknologi Korea?
   "Korea adalah antara negara pengeluar produk kosmetik yang terbaik di dunia, justeru SimplySiti memformulasi semula mengikut kesesuaian cuaca dan pengguna di negara ini."
   Mahal tak produk nih?
   "Ia boleh didapati pada harga RM10.90 hingga RM59.90 dan tahun ini kami merancang untuk mengeluarkan sebanyak 120 jenis produk dibawah SimplySiti," jelasnya yang menambah April depan mereka akan keluarkan minyak wangi Siti yang pertama.
 
  Bha, siapa-siapa yang sudi mengeksperimenkan diri dengan produk ini, silalah ke outlet yang berdekatan. Pastu, kalau berkesan, suggest lah kat ur fren..buleh lah membina koloni wanita cantik dan rupawan Simply Siti..ye idok?hihihi..
   BTW, MissJay xleh guna produk lain coz kulit MissJay hanya ngam dengan Sendayu Tinggi Datuk Rozita dan The Body Shop jer..(ngada-ngadanye kulit MissJay nih..dulu guna sabun mandi je padahal untuk cuci muka, jadi syampu juga kadang-kadang)


Adios.

No comments:

Post a Comment