Thursday, February 16, 2012

salahkah jika ku teruja?

SEBENARNYA kita tidak perlu menunggu naik ke bulan, menyelam ke dasar laut atau pun melayang di langit untuk rasa teruja. MissJay bagi contoh yang simple je berkenaan dengan perasaan teruja nih..contoh perasaan teruja adalah:


  Sungguh MissJay teruja..
  Mengimbas semua kejadian nih, MissJay thanks to jugaklah kat blog Beautiful Nara yang mendedahkan add blog En Selebriti aka Zarul Umbrella ni..Dan dapat tulis pasal Umbrella, rasa macam dapat balik zaman kanak-kanak MissJay..(kanak-kanak tu)..time gaduh2 ngan kakak pasal sape lagi ensem (konon-konon abang ipar MissJay macam Zarul?Mimpi tul kakak MissJay nih), time abang MissJay tengah putus cinta ngan awek dia (time tu MissJay jadik posmen tak rasmi dorang)..penangan Ramalanku Benar Belaka.
  Memandangkan MissJay ni 'minah kepoh' yang kerjanya adalah menulis..MissJay dah gunakan bakat dan peluang yang MissJay ada untuk menyokong orang-orang yang MissJay hargai dalam hidup (yang memberi inspirasi dan kenangan)..Cuma, alangkah bagusnya kalau MissJay boleh bagi dorang lirik yang timbun-timbun tu..hahaha..free je...MissJay kan hantu menulis..
  Neway, MissJay paling salut ngan Zarul apa tau..dia humble..tak macam satu makhluk tu...pas tahu peminat tahu itu blog dia, terus dia pi delete..Nape tulis blog kalau tak nak orang tahu?bagus tulis dairi kat umah..atau tulis je dalam Microsoft Word..kan?kan?
  Moral kali ni..teruja terhadap perkara-perkara kecil juga adalah 'keterujaan' dan jangan tulis blog kalau taknak bagi orang baca..(kihkihkih..lucu pula)...

Adios.

No comments:

Post a Comment