Thursday, February 16, 2012

ketagih kerana cinta.....

TAJUK entri kali ini agak 'menggiurkan', namun ia tiada kaitan dengan yang hidup mahupun yang telah pergi. Cinta yang MissJay nak ungkap kat sini bukanlah cinta sesama manusia, melainkan cinta MissJay kepada bidang penulisan.
  Kira-kira seminggu lalu, kawan MissJay 'terbagitau' MissJay tentang satu pertandingan novel, cerpen dan puisi. Hadoi la..time sibuk-sibuk ni juga mende ni sampai ke pendengaran MissJay. Sudahlah minggu ni MissJay ada rencana fokus yang perlu dibuat.
  MissJay sebenarnya berkarya bukan untuk pertandingan atau mana-mana sayembara tapi memandangkan ada kawan MissJay (cik Kawaii Diya) mungkin akan kecewa kalau MissJay tak join, maka MissJay telah bertekad. Wokehhhh...MissJay join la kali ni.
  Seminggu Nescafe jadi teman MissJay, termasuk malam ni. Dan MissJay dapat rasakan, kehidupan MissJay mula tidak seperti selalunya. Ya, MissJay sudah mengalami sindrom penulis. MissJay sudah jadi burung hantu yang memburu idea penulisan kala orang semua dah tidur.
  Selain menggunakan malam yang sepi untuk berdating dengan DIA Yang Maha Esa, beginilah MissJay gunakan malam MissJay sejak akhir-akhir ni.
  Moga malam yang tidak dapat dipenuhi dengan tidur ini akan memberikan hasil yang setimpal apabila teriktirafnya penulisan MissJay nanti.
  Frens, wish me luck, okehhh...

Adios.

No comments:

Post a Comment