Friday, January 27, 2012

na gaseumi dugeun dugeun... V^__~V

MISSJAY bukanlah pemuja hidup berumahtangga kerana MissJay belum nampak ada lelaki yang sanggup jaga MissJay dan MissJay juga belum jumpa contoh rumahtangga yang ideal untuk dijadikan contoh pada zaman sekarang ni. Kerana itulah fokus MissJay hanya pada kerja (dan sambung belajar).
  Neway, bukan MissJay nak cakap pasal pendirian dan pendapat MissJay tentang nikah kahwin kali ni. MissJay cuma nak kongsikan beberapa 'rakaman kenangan' MissJay dalam gaun pengantin untuk photoshoot percuma dari LifeBridal, Jalan Lintas.
  MissJay suka servis dorang. Selain dari pro habis, memang banyak pilihan gaun. cuma bagi yang muslin, harap dapat sediakan inner la dan paling penting tengok dulu gaun awal-awal untuk tentukan seksi ke tak..sebab MissJay sendiri dah terkena. Nyesal pula tak bawak inner..adus!




Ada perasaan lain siiiiiikit time dah pakai baju camni. Hmm...InsyaAllah, ada jodoh, ada rezeki...merasa jugalah pakai kali kedua...kihkihkih. Ini persalinan pertama. MissJay dapat dua gaun..free tau..sebab MissJay pernah tulis sal dorang sebelum ni..


Bagusnya dorang sebab kalau kita busy nak gi tengok gambar tu lepas edit, dia boleh emel kat kita..hmm..jadi, kalau dah tak sabar betul nak nengok gambar sendiri, minta dorang cepat-cepat edit dan emel untuk dijadikan 'photo-book' seperti dalam pakej yang disediakan.


Sebelum edit, empunya diri kena fikir dulu..nak gambar cantik atau gambar real?sebab cantik tak semestinya real kerana mungkin akan diedit berabis tapi kalau real..confirm la nampak berbeza..nampak 'sebenar' dan lebih bermakna..ye tak?MissJay pun minta dorang kurangkan photoshop..gelap pun takpe..i tainted skin...hihihi.
   Sesapa yang nak ambik gambor kawin pakai gaun cantik-cantik dan terbaru dengan pertama Svaroski bling-bling pun ada..dorang kat sini memang latest punya..pergi je and tanya pakej..kalau berkenan,ambik la..ye idok?


Adios.

No comments:

Post a Comment