Friday, January 27, 2012

kinabalu shell press awards datang lagi..

SEBENARNYA, berbanding citer MissJay menang atau kalah, MissJay lebih suka citer tentang kemeriahan setiap kali datangnya anugerah ni.
  Time ni, bukan je cari artikel saat akhir, cuci gambar, print borang..semua dibuat dalam dua atau tiga hari sebelum tarikh tutup. Biasalah...
  Memandangkan 2012 adalah tahun akhir MissJay akan join anugerah ni, jadi tahun ni MissJay ada hantar lebih sket lah..walaupun MissJay tau, bukan bagus pun tulisan MissJay tu..saje nak meriahkan suasana.
  Ada gak yang cakap MissJay cam melebih-lebih je..semualah nak dihantar..Hmm..tak kisah pun..bukan minta duit dari dorang kan untuk print itu ini.betul tak?
  Kemenangan itu adalah bonus, kemeriahan penyertaan adalah nilai sebenar. dont be too greedy, ye idok?
  MissJay tidak mengharap lebih. Cuma, kalau ada sangkut, Alhamdulillah. Kalau tiada, mungkin bukan kali ni...mungkin rezeki MissJay ada di terengganu pula.
  Kemeriahannya yang MissJay amat nantikan. Kemeriahan keluarga besar tanpa mengira dari organisasi mana..kemeriahan yang pasti akan MissJay rindu nanti.
  Gambar tahun lalu. Merit (1),,tahun 2010 pun dapat merit (2)...Moga tahun 2012 membawa rezeki melimpah ruah untuk kita semua.Amin.

Adios.

No comments:

Post a Comment